Kontakt

+420 730 109 727

Jak nakupovat

1. krok: Výběr zboží

Požadované zboží nejrychleji naleznete pomocí našeho rychlého hledání (vlevo nahoře, v záhlaví stránky). Nebo můžete otevřít příslušnou produktovou kategorii v našem online katalogu (v levém sloupci).

2. krok: Vložení zboží do košíku

Kliknutím na tlačítko se symbolem nákupního vozíku nebo na tlačítko „DO KOŠÍKU“ můžete vybrané zboží vložit do košíku. Symbol nákupního vozíku nebo tlačítko „DO KOŠÍKU“ najdete u všech výsledků vyhledávání, na seznamech produktů a na stránkách s podrobným popisem produktů.
Jakmile máte v košíku nějaké zboží, vpravo nahoře v záhlaví stránek vidíte aktuální obsah vašeho košíku. Kliknutím na tlačítko "KOŠÍK" otevřete stránku nákupního košíku. Tam máte možnost upravit množství jednotlivých produktů, odstranit produkty nebo ručně přidat další zboží.

3. krok: Vaše kontaktní údaje

Vaši objednávku můžete uzavřít kliknutím na tlačítko "Pokračovat v objednávce" na stránce nákupního košíku.
Na stránce „Zákazník“ můžete vyplnit Vaši adresu, upřesnit způsob a podmínky dopravy (např. odlišnou dodací adresu) a objednávku odeslat. Pokud jste u nás již registrováni, můžete se na této stránce přihlásit a ušetřit si tak čas s vyplňováním kontaktních údajů.

4. krok: Platba a doprava

Na stránce „Platba a doprava“ vyberte, jakým způsobem vám máme zboží dopravit. A zvolte také, jak si přejete objednané zboží uhradit. Pokračujte k rekapitulaci vaší objednávky kliknutím na tlačítko „Pokračovat“.

5. krok: Rekapitulace objednávky

Na stránce „Shrnutí“ máte možnost zkontrolovat objednané zboží, fakturační a doručovací údaje, způsob dopravy a platby.
Ještě je potřeba zaškrtnout okénko souhlasuobchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů.

6. krok: Odeslání objednávky

Nyní lze objednávku potvrdit kliknutím na tlačítko „OBJEDNAT“.
Osobní data, která uvedete při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží.

7. krok: Zpracování objednávky

Všechny objednávky ručně prověřují a zpracovávají naši obchodníci. Po nezbytné kontrole od nás obdržíte potvrzení objednávky emailem, které obsahuje také kontaktní údaje na nás a bankovní spojení v případě platby bankovním převodem.
Může se stát, že Vám jiný zákazník doslova vyfoukne před nosem poslední kus nebo se při závěrečné kontrole zjistí, že je daný kus neprodejný. V takovém případě Vás bude náš obchodník neprodleně informovat a dohodne se s Vámi na možnostech dalšího postupu. Uvědomte si, prosím, že tento proces je realizovatelný pouze během naší provozní doby, takže potvrzení objednávky může někdy trvat i několik hodin.

8. krok: Změna objednávky

Samozřejmě se může stát, že vás krátce po odeslání objednávky ještě něco napadlo, co byste také rádi objednali. Žádný problém! Svoji objednávku můžete kdykoli změnit a přiobjednat další zboží.
Pokud chcete zboží stornovat nebo vyměnit za jiný produkt, pošlete nám nejlépe email nebo nám zavolejte, abychom mohli vaši objednávku co nejrychleji zpracovat.

9. krok: Expedice

Jakmile Vaše zboží opustí náš obchod, obdržíte potvrzení o expedici emailem.

10. krok: Doručení

Doručení zásilky v rámci ČR trvá zpravidla 2-4 pracovní dny. Pokud jste nám sdělili číslo svého mobilního telefonu, měl by vás přepravce o jejím doručování informovat SMS zprávou.

11. krok: 100% spokojenost s nákupem?

Jen pokud jste plně spokojeni, můžeme být spokojeni i my! Je-li něco, co se vám při nákupu u nás nelíbilo, sdělte nám to prosím.